6 feb 2010

XOGANDO COAS DEFINICIÓNS

6 feb 2010
O meu instrumento

Un día normal, dous datas antes do meu cumple, estaba moi nerviosa: ónde o celebraría, qué regalos recibiría, a quén invitaría... Ao final, escollín a quen invitar: a Sara, a Xulia, a Gonzalo, a Matías...
Cando chegou o esperado día do meu cumple, estaba... mmm...! CONTENTA, NERVIOSA, INQUIEDA!
Trouxéronme moitos regalos: roupa, pulseiras… ¡Bueno... de todo !
Pero o que máis me sorprendeu, foi o regalo de Matías. Era un intrumento chamado maraflaut. Un instrumento bastante raro, unha flauta, pero en vez de tocar co seu son, tocaba como unha maraca. Era tan interesante, que foi o que máis me gustou.

Carla


O uniornito

Nunha ocasión, un científico quixo participar nun concurso. Para participar fabricou un xoguete chamado uniornito, xoguete metade ornitorrinco e metade unicornio porque, a súa vez, nadaba e voaba. Estaba fabricado en plástico forrado con pelo de distintas cores (laranxa, verde e brando).
O científico ganou o concurso. O seu xoguete tivo moito éxito. Aparecía en todas as tendas de xoguetes. @s nen@s o querían e foi o xoguete máis vendido do ano.

Lucía

0 comentarios:

 
desde 6ºA ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates